Narghilea Electronica – Tigare Electronica – by NEXORIA

Frequently Asked Questions.

01. VAPE-ul și de ce ar trebui să renunț la țigări.

Ce este vape-ul? 

Potrivit Centrului Național pentru Dependență și Abuz de Substanțe (NCASA), țigările electronice sunt „acțiunea de inhalare și expirare a aerosolilor, denumiți în mod obișnuit vapori, produse de țigările electronice sau alte produse similare”.

Mulți tineri înțeleg că fumatul este un lucru rău, dar cei mai mulți îl consideră o opțiune mai sigură. Potrivit CDC, vapingul este popular în rândul tuturor tinerilor adulți, iar elevii de liceu practică fenomenul din ce în ce mai des.

De ce sa ma las de tigarile clasice in detrimentul vapeing-ului?

Țigările electronice pot înlocui cu succes țigările clasice.

Avantajele unei țigări electronice față de o țigară electronică clasică sunt multiple: nu conține gudron, monoxid de carbon, nu are miros neplăcut și costă mult mai puțin.

Ce deosebeste produsele Nexoria fata de restul pietii?

Tigarile electronice de pe www.smokevapes.ro intampina fumatorii care doresc sa gaseasca o alternativa pentru fumat intr-un mod elegant, sanatos si placut. De asemenea produsele sunt de o calitate premium si sunt printe putinele de pe piata cu 1500 de fumuri si arome unice,certificat de calitate conform UE.

Prin adoptarea țigărilor electronice, mai degrabă decât a țigărilor tradiționale, puteți obține multe beneficii și, în cele din urmă, dacă reduceți cantitatea de nicotină pe care o inhalați, puteti chiar trece la produsele cu nicotina 0%.

02. Procesarea comenzilor.

Cand o sa mi se livreze comanda?

La plasarea comenzii, este indicată o zi de expediere.După plasarea comenzii, același timp de livrare va fi de asemenea menționat în confirmarea comenzii.

Prin urmare, nu este niciodată posibil ca în timpul comenzii, ziua de expediere pe site-ul web este diferită de confirmarea comenzii.

Aparent mi s-a extinst timpul de livrare al comenzii mele.Cum pot anula?

În cazul în care comanda are un timp de livrare mai lung decât ați văzut anterior, este, desigur, posibil să anulați (o parte din) comanda.Pentru aceasta puteți contacta serviciul nostru pentru clienți.

Vom anula comanda pentru tine.Suma de achiziție va fi din nou în contul Dvs. Bancar în termen de două zile lucrătoare.Când o comandă a fost deja expediată, aceasta nu mai poate fi anulată.

Când voi primi factura pentru comanda mea?

Când ați plătit pentru comandă, nu veți primi automat o factură pentru comanda Dvs.Dacă doriți să primiți o factură, aceasta se poate face în două moduri.

Prima cale este prin contul Dvs. La magazinul nostru.Când vă conectați la contul Dvs., puteți vedea comenzile și descărca factura. A doua cale este sa fie trimisa pe email.

03. Shipment /Tracking.

Transportul va fi prin curier?

Da! Transportul va fi prin curier prin întreaga țară.

Dacă va exista o problema cu livrarea, clientul va fi anunțat prin e-mail sau printr-o notificare în contul site-ului, care va conține detalii specifice despre acesta.

Exista un mod prin care sa urmaresc procesul de livrare?

În acest moment lucrăm în prezent la un sistem eficient de urmărire pentru comenzile noastre procesate efectuate prin intermediul site-ului.

Între timp, fiecare client va fi notificat atunci când comanda va fi procesată și pusă la expediere.După aceea, probabil că firma de expediere vă va notifica cu privire la pașii până la primirea pachetului.

Ce pot face in caz ca pachetul nu ajunge la destinatia finala?

În acest caz, vă încurajăm cu tărie să ne trimiteți un text și vom face tot posibilul pentru a-l rezolva.

Există șanse minime pentru ca acest lucru să se întâmple, dar doar în cazul în care acest lucru se intampla, răbdarea este necesară.

04. Retur, Schimb si Plangeri.

Cum procedez in caz de retur?

Dacă există ceva în neregulă cu produsul pe care îl primiți, veți avea opțiunea de a face o întoarcere în termen de 3 de zile de la primirea acestuia.

Vă rugăm să rețineți că acesta este un produs personal și utilizat o singură dată, astfel încât nu trebuie să se facă nicio utilizare pentru ca returnarea să fie acordată.Nu trebuie să se observe nici un rău sau deteriorare pentru ambalajul original și trebuie completat un formular de rambursare.

In cazul in care se incurca produsele, se poate face un schimb?

Desigur! În cazul unui produs plasat greșit, vom găsi o modalitate pentru tine de a obține aroma dorită.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acesta este un produs personal și utilizat o singură dată, astfel încât nu trebuie să se facă nicio utilizare pentru ca returnarea să fie acordată.

In cazul in care am nemultumiri sau review-uri negative la cine sa apelez?

Toată lumea are șansa de a-și exprima opinia cu privire la serviciile noastre.De aceea am introdus o secțiune de contact în cadrul site-ului.

Aici puteți lăsa toate impresiile Dvs. Despre marca noastră. NEXORIA este în continuă evoluție, ascultând feedback-ul de la clienți și implementând idei noi din comentariile clienților.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping